Често задавани въпроси

 

  • Какви са сроковете за доставка?
    При нас досравката се извършва в рамките на 7 календарни дни, считано от датата на потвърждаване на поръчката. В някои случаи е възможно да има забавяне на пратката до 14 календарни дни или изобщо да не бъде изпълнена, поради независещи от нас причини. Ако това се случи, ще се свържем с Вас предварително, за да Ви уведомим.
  • Как става заплащането и каква е цената на доставката?
    Заплащането се осъществява чрез наложен платеж на място в офиса или на куриер при доставка до адрес. 
    Ориентировъчна цена на доставка до офис на Еконт - 3,99 лв.
    Ориентировъчна цена на доставка до адрес на клиента - 5,99 лв.
    • Имате ли магазин, където мога да разгледам?
      За момента разполагаме само с онлайн магазин. Всичките ни предложения са изложени на нашия сайт.
    • Доставяте ли продукти извън страната?
      Да, доставяме, но в този случай стойността на продуктите се заплащат предварително по банков път.
    • Как да избера правилния размер?
      Нашите размери са стандартни и си отговарят. Можете да се ориентирате по нашата таблица, която се намира на сайта ни. В нея подробно е обяснено как можете да измерите правилно Вашите мерки и да изберете правилния за Вас размер. 
    • Мога ли да върна или заменя закупен продукт?
      Заедно с пратката ще получите бланка за връщане, в която подробно са обяснени условията. Имате право да върнете даден продукт в срок от 14 дни, считано от датата на получаване. Ако желаете да направите замяна, ще трябва първо да възстановим паричната сума за вече закупения продукт, след което Вие самостоятелно да оформите нова поръчка. 
    • Кой поема куриерските услуги за връщането на пратката?
      В случай, че Twiggy Shop няма вина относно причината, поради която желаете да върнете пратката, куриерските разходи се поемат от клиента.
    • По какъв начин ще ми бъде възстановена сумата и в какъв срок?
      Паричните суми се възстановяват по банков път в срок от 14 дни, считано от датата на получаване на върнатата пратка. Възстановяването може да бъде отказано, в случай, че клиента връща продукт, който не отговаря на описаните в бланката условия за връщане или отказва да приложи нужните документи към нея. В такъв случай, пратката ще се върне обратно при клиента.